9 Kelebihan Waffle Ajaib Yang Mungkin Korang Tak Tahu.

Akak yang suka makan waffle mungkin patut baca entri ni, sebab lepas baca nanti dia tak sabar-sabar nak buat waffle sendiri kat rumah ya…. Mari kita lihat 9 kelebihan Waffle Ajaib yang mungkin korang tak tahu…

 

kelebihan waffle ajaib

 

1.Permukaan yang Non stick menjadikan waffle anda tidak melekat dan berkerak.

2.Mempunyai tangkai berpenutup magnet yang bercorak sisik ikan supaya ketat, rapat dan kedap.

3.Rekabentuk ketahanan kekal berfungsi mengekalkan aroma dan citarasa semulajadi makanan yang dimasak dengan waffle ajaib.

4.Mudah dicuci bersih dengan hanya gunakan span lembut dan sedikit cecair pencuci.

5.Menjimatkan masa memasak anda.

6.Mengelakkan pencemaran uadara disebabkan kurang asap daripada aktiviti memasak dengan waffle ajaib.

7.Selamat dan baik untuk kesihatan kerana tidak perlu atau kurang menggunakan minyak ketika memasak.

Lepas ni bolehlah dapatkan sorang satu waffle ajaib dan boleh buat waffle sendiri macam-macam perasa kat rumah nanti. Apatah lagi waffle yang panas dan semerbak keharumnnya didalam rumah..Teringat Akak pada bau waffle kat Hospital Putrajaya bila lalu kat lobby tu… Macam-macam perasa ada, kaya, peanut, strawbery, coklat dan macam-macam lagi. Bila dah ada waffle ajaib ni bolehlah buat eksperiment sendiri akak-akak oiii… Semoga entri 9 kelebihan waffle ajaib ni boleh membantu korang untuk membuat keputusan nak beli atau tidak waffle ajaib tu.. jangan lupa wassap akak di “+601123300096” …Muahhhh Ciked..

2 Comments

  1. Raihanah Ahmad May 4, 2016
    • Gee Salleh August 26, 2017

Leave a Reply to Gee Salleh Cancel reply

CommentLuv badge